#1 Skrevet Februar 10, 2012 (endret) Hei Hvilken clutch, trykkplate og svinghjul passer til 1,8T AGU motor? Tror jeg har dobbeltnmasse svinghjul og en clutch på 225mm. Det finnes jo mange motorkoder og det sies at så lenge motoren er tværstilt så passer de meste over fra 1,8T-motorene. Stemmer dette? Er det noe billig måte å oppgradere clutchen på? Tenker å ta deler fra en annen bil. Er vel sikkert så mye trisk som kan gjøres da det mange av delene sannsynligvis går overens med hverandre? mvh Bent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2012 Alt avhenger av hvilken girkasse du skal sette sammen med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2012 Det er 5trinn orgianl manuel FWD kasse tilhører en Skoda Octavia 1,8T 99mod. Dele nummer vet jeg ikke. Noen tips på jeg skal finne ut dette uten å ha bilen i nærheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2012 jeg brukte svinghjul fra G60 og 4puck kit til vr6 fra ACT , var egentlig litt overkill men dog en drøm å kjøre med i forhold til utslitt dobbelmasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2012 Ja, søkte litt om på dette og fant en side på nette så deler. http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=87775.0 Perfekt med dele nr også. Ps vist det er noen som har dette nytt eller brukt så gi meg en PM mvh Bent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...