#1 Skrevet Februar 10, 2012 Trenger jekkfeste på førersiden til VR6 fort, pgs.dette ikke kommer fra Tyskland før i mai: eek : Har kappet det ut, så prosjektet går jo i dass uten dette, har ventet i to og en halv måne allerede.. Håper noen har dette liggende eller kan kappe ut av et vrak/delebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2012 Om ingen her har, så kan eg ta ein tur på skrapen her å sjå om dei har;) om det er av int.? Går mange golf, vento her i distriktet, som alle andre plasser:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2012 Trenger jekkfeste på førersiden til VR6 fort, pgs.dette ikke kommer fraTyskland før i mai: eek : Har kappet det ut, så prosjektet går jo i dass uten dette, har ventet i to og en halv måne allerede.. Håper noen har dette liggende eller kan kappe ut av et vrak/delebil? hva med veng, klokkerholm osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2012 Om ingen her har, så kan eg ta ein tur på skrapen her å sjå om dei har;) om det er av int.?Går mange golf, vento her i distriktet, som alle andre plasser:) Takk for det:) men står 8 stk på knakki her, så blir nok til at eg kapper ut et der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2012 hva med veng, klokkerholm osv? Klokkerholm vett eg ikkje, men veng lager ikkje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2012 Fant på knakki.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...