#1 Skrevet Februar 10, 2012 Golf 5 2008mod,med panorama tak. Taklamper bak virker ikke når dør åpnes. Konstantlys virker. Men det registreres i display foran når dørene er åpne. Kan det være bryter i låsekasser,eller er det ikke det,i og med at døråpning registreres i display foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2012 kan det være brytaren framme i taket som er gåen?? i min er det dårlig kontakt så lyset funker når den vil eller vi må trykke litt på den så lyser det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2012 kan det være brytaren framme i taket som er gåen?? i min er det dårlig kontakt så lyset funker når den vil eller vi må trykke litt på den så lyser det. Skal ikke lampene bak lyse uavhengig av hvordan bryteren forran står? Lampene bak skal ha 3 stillinger. PÅ- Dør åpen -AV Min er AV-AV-PÅ .... Kan sjekke bryterpanel forran om det har noe innvirkning.. Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2012 Kjøpte ny lampe foran på Møller Bil. Fremdeles ingen lys bak, når dørene er åpne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...