Anbefalte innlegg

har et sett medd 100w h7-pærer liggende, kommer jeg til å smelte ledninger og grille reflektorene med slike pærer, eller er det bare å kjøre på? Gjelder 2002 A6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

i Nærlys tror jeg ikke jeg hadde satset på de. Men fjærnlys funker. Så lenge du kun bruker de ifart, om du skjønner:) Er store fjærnlysreflektorer, så får godt nok med luft når du kjører...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror eg ville koblet de via et rele. Rett på batteriet,,, 100 w på 12v, er ca 10 amp, så 20amp gjennom lysbryter,,,, tja,,,

Om de da ikke går igjenno rele i utgangspunktet,,,

Personlig synes jeg det er vel tynne ledninger rundt om på disse bilene,,,

Sent from my ST17i using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reflektorene mine er ødelagt etter at forrige eier bruke 100W pærer i dem, sett heller inn ett xenon sett ;) myye bedre lys :)

vvme.com ikke de beste men de fungerer knall :) i alle fall om du sammenligner prisen opp mot ett premium sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ødelegger reflektorene over tid med xenon også.

Kjøp Osram Nightbreaker, da får du merkbart bedre lys uten andre modifikasjoner. Legge opp ekstre relé fungerer også bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 55w xenon 8k ifra vvme på langlys i min A6 nå å det fungerer knall:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også det i langlys, dog har jeg 4300k så jeg får mest mulig hvitt lys, og best lys. Dette, sammen med Osram NB, så har jeg knallbra lys som ikke sjenerer andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.