#1 Skrevet Februar 11, 2012 har et sett medd 100w h7-pærer liggende, kommer jeg til å smelte ledninger og grille reflektorene med slike pærer, eller er det bare å kjøre på? Gjelder 2002 A6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2012 i Nærlys tror jeg ikke jeg hadde satset på de. Men fjærnlys funker. Så lenge du kun bruker de ifart, om du skjønner:) Er store fjærnlysreflektorer, så får godt nok med luft når du kjører... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2012 Tror eg ville koblet de via et rele. Rett på batteriet,,, 100 w på 12v, er ca 10 amp, så 20amp gjennom lysbryter,,,, tja,,, Om de da ikke går igjenno rele i utgangspunktet,,, Personlig synes jeg det er vel tynne ledninger rundt om på disse bilene,,, Sent from my ST17i using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2012 Reflektorene mine er ødelagt etter at forrige eier bruke 100W pærer i dem, sett heller inn ett xenon sett myye bedre lys vvme.com ikke de beste men de fungerer knall i alle fall om du sammenligner prisen opp mot ett premium sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2012 Ødelegger reflektorene over tid med xenon også. Kjøp Osram Nightbreaker, da får du merkbart bedre lys uten andre modifikasjoner. Legge opp ekstre relé fungerer også bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2012 Har 55w xenon 8k ifra vvme på langlys i min A6 nå å det fungerer knall:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2012 Jeg har også det i langlys, dog har jeg 4300k så jeg får mest mulig hvitt lys, og best lys. Dette, sammen med Osram NB, så har jeg knallbra lys som ikke sjenerer andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...