#1 Skrevet Februar 11, 2012 Hei, skal snart montere coilovers på s2'n (H&R monotube) og skal samtidig bytte fjærbenslager. Men er litt usikker på om jeg skal gå for nye orginale eller feks 034 track density lager. Bilen blir brukt på veien, så er vel kanskje nok med orginale? Noen som evt kan si meg hvordan forskjell det blir med orginale kontra uorginale stivere lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2012 De er dønn stive, blir som å kjøre med Hockeypucker, hadde de på Coupe'n min, men jeg synes det gikk greit å kjøre med. De har jo også Street Density, som vel er 15% stivere enn orginalt, kjører med disse på 100'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2012 ok, takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2012 Nå tenkte jeg på motorfester jeg, sorry! Fjærbeinslager fra 034 har jeg ikke prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2012 åja:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2012 kan ikke si jeg har merka så fryktelig mye forskjell.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2012 (endret) Gikk for orginale jeg. Kanskje litt dumt spørsmål men er det ikke fjærbeinslager på bakdemperne? Finner ingen steder de selger hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...