Anbefalte innlegg

Var i Kongsvinger traktene på fredag og fikk med meg den norske delen av Rally Sweden:) Veldig artig dag med mye kult både å se og høre:) Møtte også Loeb på den ene transportetappen.

 

DSC_0381.jpg

 

DSC_0324.jpg

 

DSC_0252-1.jpg

 

DSC_0232.jpg

 

DSC_0209.jpg

 

DSC_0204.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye herlige detaljer fra den Fabiaen. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja detaljene er så sykt gromme:)

 

Det motorbildet med "betong øst" er fra mini wrc:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heftige de Miniene ass.. Kommet seg bra! De gjorde det jo veldig bra i Dakar også! Vant gjorde de faktisk! Heftige detaljen på det bremse bildet ja! :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kule de mini'ene ja! Veldig spesiel lyd på respons-systemet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bra bilder!!!

Flere enn meg som blir frustrert over tv-dekningen? Tror bare MotorsTV og svensk TV sendte denne runden.. Sendte Eurosport bare fra Monaco? Håpløst at ikke NRK eller TV2 klarer å sende annet enn møkkaidretter som ski og *ball når vi har så mange helt i toppen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig! Var i barnebursdag i går og da ble vi fedrene sittende å se på TV, rettere sagt langrenn. Ørten svette mannfolk på femi ski på tur rundt i skogen. Tror de andre begynte å bli litt lei meg da jeg klagde over at jeg ikke skjønte vitsen med å sitte å se på disse kara (alternativet var å stå på kjøkkenet sammen med damene å diskutere MGP...). Nei, gi meg heller noe skikkelig motorsport (så lenge klysa Grøndal ikke er med...).

 

Idrett lukter svette, sport lukter eksos.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig ang rævva tv dekning. At heldigvis motors tv jeg da:)

Utrolig kult med to nordmenn blant topp 5!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er galt med grøndal da??

 

Så selv på SS3/6.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Update: Var en grunn til at WRC fra sverige ikke ble sendt på annet enn 'lokale' selskaper; hovedsponsoren til WRC ble tatt for bedrageri el.l. noe som har satt hele sesongen (om ikke hele WRC) i fare. Todt ga faktisk opp å skaffe hovedsponsor til Sverige, og lot arrangøren selv ordne med tv-dekning. Alt løst sakset fra finansavisens motorblekke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les litt mer her:

 

The WRC was still lacking television promotion for this season because Vladimir Antonov was arrested on fraud charges linked to a failed Lithuanian bank. Antonov operated Convers Sports Initiatives that had the promotion deal for the WRC. After Antonov's arrest his company went into receivership, and its WRC promotion contract was not fulfilled. The FIA had then looked for a television deal from Eurosport, but it fell through as well. For the Monte Carlo and Sweden rallies, the FIA has made the individual events find their own promotion.

 

Sakset fra denne siden:

http://www.autoviva.com/news/fia_believes_it_finally_has_a_2012_tv_deal_for_wrc/2743

 

Håper det kommer opp et skikkelig opplegg som når ut til hvermansen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så typisk at slikt utenomsportslig dritt skal ødelegge....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.