#1 Skrevet Februar 12, 2012 Noen som vet hvordan trakten (plast) som sitter på oljepeilerøret (stål) er festet? Prøvde å dra den av, men var redd for å dra med meg noe mer enn bare trakten Med trakten mener jeg den du putter peilestaven nedi, som sitter på stålrøret som går ned i bunnpannen. Casen er at når jeg skulle peile oljen, knakk peilepinnen, med deler av trakten. Så skulle jeg fjerne trakten, men så knakk den enda mer. Nå må jeg ut på møller å kjøpe ny peilepinne og trakt, men får ikke av trakten Edit: Passat 3B 1999 1.8T APU motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2012 Den trakta er det bare å ta en kniv og spikke av resten. Bare tett igjen hullet med papir så det ikke faller ned biter i røret. Den nye bare trykker du hardt nedpå igjen Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2012 Aha, var ikke dumt, takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...