Anbefalte innlegg

Hei

Det har blitt en skikkelig ulyd i ene hjullageret foran på førerside. Til dere som er ansatt på møller; er dette ett vanlig problem? har lest litt på forum her og der og har sett tråder om hjullager på B8.

Bilen har passert 55000km, 3 års garanti er ute, men kan dette tas på reklamasjonsrett?

Håper det er fornuftige svar å få.

:)

Mvh

Kjetil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært en del trøbbel med hjullagrene på A4 B8 har jeg lest - jeg er 99,9% sikker på at Møller kommer til å ta dette på reklamasjon… Kristoffer Wardawa her inne har vel byttet iallefall èn gang vet jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar..

Da skal jeg ta en tur på Møller Gjøvik og sjekke ut hvordan holdningene er. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært hos Møller Gjøvik. Fikk helt suveren service. Dette var ikke ett ukjent problem, selv om de hadde hatt få inne med problemet. I forrige uke hadde de hatt 2 biler med ødelagte lager foran. Det var biler med litt mer km enn min, men møller dekte kostnadene.

Det skulle også dekkes kostnadene på min. Super service av Audi tekniker og Kundebehandler! Slik skal det være Møller!

(men jeg var heldig med at min er kjøpt ny i norge, hvis ikke, så hadde det ikke blitt fiksa gratis)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er lageret byttet av Møller Gjøvik

Flott innsats!!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Har antageligvis samme problem med min, skal inn på Møller og sjekke i neste uke, og de sier at det går nok på reklamasjonsretten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mye har bilen din gått?

Annet godt tips er å sjekke giroljen når du har manuell kasse. Jeg byttet olje på min idag, den var helt forferdelig. Gått 60 000km.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.