Anbefalte innlegg

hei,

har et ganske irriterende problem som jeg ikke greier å finne ut av.

Av og til (i perioder mye, andre perioder ingenting) kommer det en slags ulelyd fra innsiden av dashbordet.

Når jeg gir gass forsvinner lyden, og når jeg slipper gassen kommer ulingen, og blir svakere og svakere til den nesten er borte. (30-40 sek etter gassen er sluppet.) Den er ikke turtallsavhengig, og kommer heller ikke fra motorrommet. Hører såvidt lyden utenfor bilen, samtidig som den er svært irriterende på innsiden.

Noen som har forslag til hva det kan være? Så vet jeg hva jeg må gjøre før evt dashbord må tas ut..

Når air-conditioning og/eller cd-spiller er skrudd av er lyden der fortsatt.

Kan ta ut en og en sikring for å se om det blir bedre, men som regel forsvinner lyden når jeg kommer til egnet sted for å begynne å lete..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekke for strøm/jordkabel .. evt løse gjenstander og kabler som kan ha høl i seg som kan komme borti gods eller annet fjas i dashbordet.. ta ut speedometer boksen å sjekk evt kablinger der.. hadde samme problem i jettaen en periode.. viste seg å være litt forstyrrelser fra ledninger bak der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.