#1 Skrevet Februar 12, 2012 Hei! Har en S2 med 3B der det er montert åpent luftfilter, ønsker å montere original luftfilterboks igjen men denne var ikke med bilen. Noen som har? Ta kontakt! Tlf 99506719 Eller PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2012 Lurer på om jeg har en liggende... Kan prøve å få sjekket i løpet av morgendagen! Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2012 Flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2012 Jeg fant dessverre ikke luftflterboksen idag. Var sikker på at jeg skulle ha en til overs, men det er mulig jeg ga den med da jeg solgte bilen! Tydeligvis litt distré... Beklager igjen... Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2012 Det går selvsagt helt fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 13, 2012 Tror kanskje jeg har en liggende å slenge her.. Kan sjekke i løpet av uken. Mvh JF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 14, 2012 Jeg vet jeg har en liggende hjemme. Send PM for mer info:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2012 Ser ut til at dette har ordnet seg, takk for henvendelser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...