#1 Skrevet Februar 12, 2012 har en komplett bil jeg skal hugge. 5 dørs. eneste jeg skal bruke selv er dørene. sitter 8v gti motor i den. så bare å spørre om du trenger deler. har også vento lykter og grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2012 har en komplett bil jeg skal hugge. 5 dørs. eneste jeg skal bruke selv er dørene. sitter 8v gti motor i den. så bare å spørre om du trenger deler. har også vento lykter og grill. Er det airbag i den? Hvis ikke er jeg interressert i hanskerommet hvis det er svart interiør, og hele låsemekanismen på koffertlokket hvis du ikke skal ha den om det er sentrallås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2012 Er det airbag i den? Hvis ikke er jeg interressert i hanskerommet hvis det er svart interiør, og hele låsemekanismen på koffertlokket hvis du ikke skal ha den om det er sentrallås. pm sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2012 Vr6 leppe til overs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2012 Vr6 leppe til overs? nei desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2012 Har du bakfanger som er lakkert helt opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2012 Har du bakfanger som er lakkert helt opp? nei desverre. bakfangeren er svart plast som ikke er lakkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 19, 2012 Orginale dempere og fjører? Stand på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 19, 2012 Hva er motorkoden ? og eventuelt pris på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 23, 2012 (endret) Orginale dempere og fjører? Stand på dette? har det. monroe støtdempere. ser veldig bra ut. Lagt til etter 3 dager 7 timer: Hva er motorkoden ? og eventuelt pris på den. er ikke sikker på motorkode. da det er byttet motor i bilen, står dette noen sted på motoren? går for en 1000lapp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 23, 2012 mye skal du ha for girkassen da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 23, 2012 Hva må jeg gjøre for å hive en GTi 8v i en 1,8 90hk? Motor og elnett og girkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 23, 2012 Har orginaldempere og fjører jeg, så godt som nytt Mats Orginale dempere og fjører? Stand på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2012 Har orginaldempere og fjører jeg, så godt som nytt Mats lag din egen tråd! Hva må jeg gjøre for å hive en GTi 8v i en 1,8 90hk? Motor og elnett og girkasse? det stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 26, 2012 Hvordan er interiøret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 26, 2012 Hvordan er interiøret? er desverre bare helt kjipt orginal svart interiør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 6, 2012 Er det takluke på denne? Manuell/elektrisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 6, 2012 denne er nå sendt til huggeren, så tråden stenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...