#1 Skrevet Februar 12, 2012 Skaffa meg en Febi coupevifte til min 90q fra autohausaz.com. Men etter å ha montert den så hørte jeg selvfølgelig en ulyd.. ganske svakt, men hvis jeg gjetter så kan det kanskje høres ut som at det klikker når børstene treffer kontaktplatene på ankeret... evt lagere. Hadde håpet på at det kun var snakk om at den måtte slites litt for at lyden skulle forsvinne, men nå har jeg brukt den i ca 3 timer og det har ikke hjulpet nevneverdig. Må innrømme at jeg hadde en forventing om at vifta kom til å være stille fra første sekund... men jeg tok åpenbart feil... Noen som har erfaringer med nye erstatningsvifter som dette? Opplevd slik lyd da de var ny, men som senere gikk bort, evt ikke gikk bort? Bytta på min tidligere bmw og da var det ikke en eneste ulyd etterpå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2012 Monterte ny vifte i einserrn fra howdiaudi.dk og den lager også litt lyd. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2012 Monterte ny vifte i einserrn fra howdiaudi.dk og den lager også litt lyd. frykter at vifta kan ha ligget så lenge at lagera har blitt tørre.. prøvde smøre opp det ene lageret jeg kom til med litt våpen olje, men er luket lager så hjelper vel lite... Hvor lenge har du brukt vifta? Sinnsykt plagsomt når bilen ellers snart er helt ulydsfri! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2012 Jeg holder kanskje en liten finger på tørre lager. Får se hva som skjer ift. autohausaz.com, har sendt mail til dem. Kan hende jeg prøve å smøre opp lagera/bytte dem, men er redd jeg ikke klarer å få av selve vifta uten å ødelegge den/ gjøre den skjev.... ser forsåvidt nå at kobberlagera på den originale vifta kanskje ikke var så dumme... trolig litt lengere levetid når vifta lagres? Noen andre som har kjøpt vifte fra autohausaz? tenkter på at det er, såvidt jeg vet, i arizona og pga varme så kan slike deler som ligger over tid bli tørka ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...