#1 Skrevet April 11, 2005 Skal selge sommerfelgene mine nå, siden nye er bestillt. Men jeg aner ikke hva jeg skal selge dem for? Ene felgen ser ut til å være kantkjørt av forrige eier, og noen riper her og der. Men dekka ser ut til å være i god stand, 4-5mm ca., som er Firestone TZ 200 og 700 på 2 dekk hver, førstnevnte er de nyeste tenker jeg. Så regner ikke med å få allverden for dem. Men hva sier dere sånn ca.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2005 Ingen som vil tippe engang? Får vel ikke stort mer enn 1000,- tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 13, 2005 snaut nok, ivertfall ikke med hvit skrift på dekka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2005 snaut nok, ivertfall ikke med hvit skrift på dekka Hehe, dette er jo lett å fjerne da..Om det så skulle være. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2005 Det du kan gjøre er å gå til en bilimportør å spørre om han vil kjøpe disse billig, da kan du kansje få mellom 1000-1500 for disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2005 Det du kan gjøre er å gå til en bilimportør å spørre om han vil kjøpe disse billig, da kan du kansje få mellom 1000-1500 for disse. Nå er det veldig lite bilimpotører her i Fr.stad tror jeg, tar evnt. dekk&felg imot noe sånt? Felgene er nok ikke verdt allverden, så tror jeg for mest for dekka. Noen som vet om noen nettsteder hvor jeg kan legge ut gratis annonse da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2005 Men hva er boltsirkelen og størrelsen? Send meg en PM...kjenner kanskje en kjøper..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...