Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en komplett motor til å hive i min MK1. Begynner å bli sommer å jeg har ikke fått tid til å bygge opp motoren som var planlagt å sette i bilen så denne står nå i deler.

 

Er på utkikk etter noe som er i god nok stand til å settes rett nedi å tute å kjøre: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags motor er interessant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alt som passer nedi uten modifikasjoner ;) Det blir ikke noe racer bil likevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 1,6L motor fra 1983 golf mk1 liggende.

Km.stand: 163000.

 

Litt langt unna, men det går jo om du kjenner noen som kjører langtransport eller noe sånt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 1.8 med gasser stående sitter trimkam på den er din for 1000 kr hvis du henter den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 1.8 med gasser stående sitter trimkam på den er din for 1000 kr hvis du henter den.

 

Hvis ikke Audun tar den så er jeg litt interisert i den 1.8 litern hvis den gikk fint før den ble tatt ut. Har en 1.5 liter som er helt håpløs og få justert til og gå pent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke Audun tar den så er jeg litt interisert i den 1.8 litern hvis den gikk fint før den ble tatt ut. Har en 1.5 liter som er helt håpløs og få justert til og gå pent.

 

Den motoren har stått i arbeidsbilen jeg har brukt i 6 år

Aldri noe tull altid startet og gått,men svetter litt her og der,men ikke noe og bry seg om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leter forsatt etter motor! Trenger veldig sårt et eller annet å putte nedi hooden! Motor må være i god stand og ikke svette olje eller bruke olje/vann. Motor MÅ være komplett...!

 

Helst i Rogalands-området

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leter etter fungerende MK1 motor... Kom med forslag! Send mail audun.solem@live.com eller sms til 46777009

 

Lagt til etter 4 dager 15 timer:

 

Bumper denne opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.