#1 Skrevet Februar 13, 2012 (endret) har litt lyst på nye felger på bilen til sommern og kan evt bytte med mine RS4 ll felger 5x112 225.40.18 på de av merke nakang et 35 ene dekket begynner å bli litt slitt på innsiden fant jeg ut når jeg tok de av i høst. NYPRIS: 4000/bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2012 opp med deg sa jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2012 ingen som er intr i byttehandel? er jo snart vår og sommerfelger på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2012 Bilder? Hvor breie er felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2012 (endret) Ser de Evt i profilbildet, men kan fikse bilder til imorra:) hadde jeg bare funnet igjen ledningen til kamera!.. Bilder? Hvor breie er felgene? er ganske sikker på at det er 7,5" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2012 Bilder? Hvor breie er felgene? kommer bilder nå kommer bilder nå felg 1 felg 2 Felg 3 Felg 4 møsterdybde: ene dekket er litt feilslitt på innsiden, se bilde under 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 17, 2012 4000 inkl frakt til Bergen kan være aktuelt for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 17, 2012 Dette kan absolutt være interessant, men ikke til en pris av 5000,- med slitt dekk. Jeg kan hente selv også btw.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2012 (endret) Dette kan absolutt være interessant, men ikke til en pris av 5000,- med slitt dekk. Jeg kan hente selv også btw.. jeg bare satte en sum jeg, men bare kom med bud så skal det vurderes=) 4000 inkl frakt til Bergen kan være aktuelt for min del desverre blir det uaktuelt å sende.. Lagt til etter 5 dager 4 timer: sier at denne skal opp litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 28, 2012 sier at denne skal opp litt ingen som er intr i fine sommerfelger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2012 Har nå bud på 3500. Noen høyere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 9, 2012 Byr deg 3700.- Kan hente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 9, 2012 (endret) Byr deg 3700.-Kan hente Det er notert:) du leder nå. noen høyere? Lagt til etter 1 time 44 minutter: lar budrundet stå til torsdag 12.04 - kl 00:01 høyeste bud 3700,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...