Hvor sitter rele og sikring til vindu? - A6 4B (C5)?

Anbefalte innlegg

Heisan.

Er det noen som kan fortelle meg hvor hovedsikkring / rele til vinduene er henne ? no har di fått sitt egent liv , det snør og regner og eg har ingen ledige garasje, trenger bilen så kunne tenkt meg å få koblet ut vinduene inntil videre..

får ta batteriet en så lenge .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville prøvd å bytte batteri. mange får dette problemet p.g.a. kortsluttning i batteriet.

leste en annen her inne som hadde samme problemet med en A6 96' og min mor hadde dette problemet på en Golf 3. løste seg med nytt batteri. :)

men kan jo så klart ikke garantere noe... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Folder Relay Panel : ligger lengst bak, 2 grønne alu-sikkring/rele der, no er vinduene "Døde" en sålenge, blir å relocate holderene til en mer "Brukervennlig" plass siden dette gårigjen , sikkert pga ene dørlåsen min..

takker for hjelpen, håper andre får nytte av denne saken ogso :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke panelet (J295) i venstre dør som lurer deg da? Om du napper ut det, som er enkelt, er du kanskje litt klokere....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

panelene på begge fordørene vart forsøkt koblet ut,men det hjelpte ikke, komfortmodulen er også koblet ut med vag-com.

Vinduene har hvertfall ikkje oppnet seg no etter sikkringene er tatt ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.