#1 Skrevet Februar 13, 2012 (endret) Hei! Har en Audi S2 med ABY! Har lest gjennom forumet, uten og finne noe godt svar! Problemene mine er som følger : Jeg får fint start når bilen har stått litt, men om jeg stopper den, så får jeg ikke start igjen, det kan ta lang tid, skiftet G62 sensoren, og fikk skikkelig driftstemperatur, men har samme problem med start/stopp enda.. Det som også skjer, er når bilen er kald og du starter så går den litt rufsete, og når bilen er varm, og den får stå å gå litt på tomgang, så hopper den plutselig over på 4 sylindre, slik er den litt når du kjører, helt til du får litt trykk, da kommer den på 5 sylindre igjen? Noen som kan hjelpe en frustrert S2-eier? mvh Christoffer Hansson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2012 På tide du meldte deg inn no! sleng ut en tråd og noen bilder av bilen da! Håper du får orden på denne fine bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 13, 2012 Hehe, veldig enig i det Rolf! Ja, tror en tråd er på sin plass Irriterende det lille problemet der altså!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2012 Ingen som har noen tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...