#1 Skrevet April 11, 2005 Er det noen som har nye VW-AUDI CLUB NORWEGEN merker å donnere bort her. Trenger 2 nye, lokallags leder har du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2005 Jeg har dessverre ingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2005 Kan se om jeg får tatt med noen til dere neste gang jeg er på Hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2005 Hva med skiltplater? Noen her som har til overs? Trenger iallefall en på baksiden av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2005 Hva med skiltplater? Noen her som har til overs? Trenger iallefall en på baksiden av bilen. Eg har noken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2005 Gidder du å ta med på neste treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2005 Gidder du å ta med på neste treff? Bilen min er på lakkering, så eg kjem ikkje neste gang, men gangen etter det så!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2005 Bilen min er på lakkering, så eg kjem ikkje neste gang, men gangen etter det så!!!! bilen dins står nå straks uten girkasse også den da he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...