#1 Skrevet Februar 16, 2012 (endret) Hei. Ønsker å kjøpe en Allroad, hvor kammer er fikset eller evt 2004-2005 model. Ønskelig at også luftbelger/kompressor er fikset. Noen som har en bil eller eventuelt kjenner til en? På forhånd takk. Petter Noen som kjenner til eller har sett på denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32019560 Den er jo bra utstyrt. Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2012 Har en Allroad som jeg har begynt å vurdere salg av pga. ny bil 2003, 2,7 biturbo -Recaro el skinn, navi. Alle belger byttet. Send en PM om det skulle være interessant. mvh, Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2012 Petter Har alt handlet desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2012 Jeg har allerede fått kjøpt meg en bil ja 2004 2,5 tdi, sort, recaro, hengerfeste, soltak, webasto, navi, telefon, parkeringssensor f/b Veldig fornøyd med bilen så langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...