#1 Skrevet Februar 14, 2012 Har en S4 C4 med en liten sprekk på 1cm, helt fin sprekk, ikke noe stor. Noen som vet om noe man kan smøre på som lim eller noe annet som hefter bra på aluminium og kan holde? Vil tro det ikke skal my til for å holde det tett, da det bare er bittelitt d drypper når jeg parkerer bilen etter å ha kjørt. Eventuellt noen som vet om jeg må løse ut motoren å løfte den for å få ut bunnpanna, eller er det noen vei rundt dette som gjør det enklere å bytte den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2012 Jeg har brukt kjemisk metall på alubunnpanne med stort hell. Viktig med rengjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2012 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=75486 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2012 Ser ut som det blir kjemisk metall da =) Pusser ned litt, å rengjør godt. Så smøre på å la bilen stå litt før jeg tar den i bruk. Regner ikke med det er noe triks å sveise uten å ta av panna, for brenner vel olja da :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...