#1 Skrevet Februar 14, 2012 jeg skal snart ha bilen min på EU godkjenningen en av de kommende ukene. men jeg har xenon på bilen og må bytte om til halogen igjen før EUn, siden det ikke er lov på bilen(a4 tq 98) hvordan koble jeg fra xenon og får halogen igjen? hvilke ledningen må jeg koble ut og sette på igjen og sånn? skal man koble ifra ballasten og bare sette på nye pærer igjen? hadde vært kjekt om noen hjalp meg=) Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2012 Bare å koble ut ballasten og bytte pærer så er mye gjort. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2012 Bare å koble ut ballasten og bytte pærer så er mye gjort. Fabian ah okei, så enkelt ja:P finner ikke igjen de vanlige halogenpærene så må kjøpe nye, noen spesiell navn jeg skal ha? H7 H4 osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2012 Du skal vel ha H7.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2012 Du skal vel ha H7.. takker, da får jeg bytte til uka endag om det ikke snør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2012 Her er da ballasten og ledningene. skjønte ikke helt hvordan jeg skal få bytta:S.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2012 bare å åpne lokket bak på lampa, koble fra alt som går til ballasten og pæra så sitter du igjen med kontakta som skal til h7 pæra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2012 bare å åpne lokket bak på lampa, koble fra alt som går til ballasten og pæra så sitter du igjen med kontakta som skal til h7 pæra ah=) da skal jeg få det til=) må vell ikke koble av batteriet sånn at jeg ikke får strøm i meg? er vell nok at jeg ikke har lysbrytern på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 13, 2012 ah=) da skal jeg få det til=) må vell ikke koble av batteriet sånn at jeg ikke får strøm i meg? er vell nok at jeg ikke har lysbrytern på sålenge du har bryter av så skal du ikkje få strøm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2012 da har jeg vært ute i regnet og bytta om til halogen.. fikk ikke igjen det lokka bak men fikk da halogenlys. var enklere enn jeg trodde.. takk for hjelp. får bytte tilbake imorra etter EUn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2012 da har jeg vært ute i regnet og bytta om til halogen.. fikk ikke igjen det lokka bak men fikk da halogenlys. var enklere enn jeg trodde.. takk for hjelp. får bytte tilbake imorra etter EUn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...