#1 Skrevet April 11, 2005 Her legger vi bildene fra kveldens fotosession, mine kommer senere i uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2005 Passat + Bora 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2005 S4 + merkelig fyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2005 TT + passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2005 Audi TT og Audi S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2005 Stillestående S4 (Kjetil må øve mer på i fart bilder ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2005 Passelat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2005 JAM først og Arne nederst. (sånn blir man av å kjøre opel ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2005 Og siste for i kveld: Burkaer i fart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2005 : haha :burkaburka: sikle : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2005 Mine bilder kommer også senere..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 12, 2005 Litt OT, men just for the record... Det der er ikke burka, men sjal. Burka er heldekkende, og er så og si kun brukt av kvinner i Afghanistan. Ellers så var det kjempefine bilder! (Skulle likt å hatt noen sånne av min egen bil...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2005 fint om dere ikke legger bildene i bredden, blir fort litt for bredt for enkelte av oss. (faktisk så bredt jeg ikke får kommet meg bort til edit knappen på de to postene det gjelder ) edit: fint å se dere FORTSATT ligger på feil side av heltrukken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 12, 2005 fint om dere ikke legger bildene i bredden, blir fort litt for bredtfor enkelte av oss. (faktisk så bredt jeg ikke får kommet meg bort til edit knappen på de to postene det gjelder ) edit: fint å se dere FORTSATT ligger på feil side av heltrukken Til info til moderator: Det er ikke et valg å legge bildene i bredden eller under hverandre, det blir styrt av om du har valgt dynamisk bredde eller noen av de andre profilene nederst til venstre på siden. Med dynamisk bredde blir bildene lagt side om side, ved de andre ser det ut som de kommer under hverandre. Kan forresten ikke se noen bilder der det klart fremgår at de ligger på feil side av heltrukken. Lang lukkertid kan gjøre at det ser sånn ut, men ikke dermed sagt at det var sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 12, 2005 beklager, trodde disse var hostet en annen plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 12, 2005 Smart asses...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 12, 2005 denne kjørte jeg med JR som fotograf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 12, 2005 Arve sin Passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 12, 2005 Tommy sin Passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 12, 2005 Stig sin Bora 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 12, 2005 Ørjan sin A4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 12, 2005 R. A. Kristensen sin Cabriolet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 12, 2005 John-Arild sin 90 20V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 12, 2005 Bjørn sin S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 12, 2005 Arne sin TT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...