#26 Skrevet April 12, 2005 Dette var bare en liten smakebit på hva vi fikk til i går.For de som er interessert kan de sende meg en PM ang. flere bilder. har bortimot 100 stk i ymse kvalitet, men har flere med meget bra kvalitet. Alle bildene jeg har postet er tatt av Andreas Waadeland aka JR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 12, 2005 xxxxx sin Cabriolet (husærnte navnet hass) R. A. Kristensen ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 12, 2005 R. A. Kristensen ! Tnx, skal rette dette umiddelbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 13, 2005 Tnx, skal rette dette umiddelbart ønsker meg nye felger jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 18, 2005 Hvor blir det av bildene fra de andre kanonfotografene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 18, 2005 Hvor blir det av bildene fra de andre kanonfotografene? Hvem da tenker du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 18, 2005 Hvem da tenker du på? Fra bla. Stig. Det var jo flere enn oss som tok bilder da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 19, 2005 PCen som bildene mine ligger/lå på sa takk for seg, skal se om jeg får de fram igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 24, 2005 Da er de her, endelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 24, 2005 Litt flere bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 24, 2005 Enda flere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 24, 2005 ..... og noen til..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 24, 2005 Jada, noen til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 24, 2005 Noen til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 24, 2005 enda noen til..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 24, 2005 ...tar dette aldri slutt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 24, 2005 ..og her er de siste..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...