Anbefalte innlegg

Lurte litt på å bestille meg nye 19" til min 07 a4 tdi quattro(170). org.sline med senkeskåler.

sikler på vertini concave.

vil det være plass til 19x9.5?

Og hvilke ET skal jeg bestille de med om jeg må gå for 8.5 for å flukte med skjermkanten?

Noen som har bilde av en b7 med disse felgene?

Vet de koster mer en den vanlige felgpakka men noen som vet hvor mye.

Ble mange spørsmål dette men håper noen kan hjelpe meg: vinke :

MVH Richard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først vil jeg anbefale deg å søke litt :) Spørsmålet er spurt mange ganger, også til B6, da disse er prikk like :)

 

Hør med Håkon Sandberg ang. priser på disse, han gir bra pris til medlemmer og har bra service :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5 ET35 er i allefall både lovlig og veldig pent på b6/b7

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjente ein som hadde 9x20" på sin b7 og det var no bra med plass igjen så vil no tru du får plass til 9.5";)

 

Kan hende du må valse litt:)

Fant eir dårlig bilde av felga på bil, kan legge det ut seinare:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke gå for 8'5 i Concave.

Sett flere bilder av disse på bil der de ikke er konkav i det hele tatt. Kjør heller ulovlig og kjøp 9,5 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Geir Gressvold på forumet har 9.5x19 :) du kan gå gjennom tråden å se om et står der noen plass ;)

 

014.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil jo helst ha 9.5 men trodde det var dårligere plass på quattro?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil jo helst ha 9.5 men trodde det var dårligere plass på quattro?: klø :

 

Ingen forskjell på plassen med eller uten på disse. Vil du ha 9,5x19 så kjør på :)

 

Et 40 er i mine øyne optimalt da du kan senke relativt mye selv med 235/35 uten store problemer med subbing. Med Kumho KU31 235/35 så var det helt problemfritt på min med senk ned til ca 30,5cm mellom nav og topp av hjulbuen foran. Nå har jeg Dunlop SPsportmaxx i samme dim. De er vesentlig breiere og subbet noe med samme senk. Ville derfor valgt 225 om du kjøper premium dekk ettersom de ofte er noe breiere enn de rimeligere. (unntak finnes selvfølgelig begge veier)

 

Fordelen med 235/35 er at det er en dim som er godkjent for montering på 9,5" felg, samt at 235/35 19 på 8-9" breie felger med et på 35-42 finnes det tuv papirer på. Hadde tidligere noe slike liggende men finner dem ikke igjen : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk da ble det 8.5 foran og 9.5 bak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk da ble det 8.5 foran og 9.5 bak:)

 

Det var det jeg også hadde på min A4 :)

 

DSC_0119.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.