#1 Skrevet Februar 14, 2012 (endret) Skal glassblåse innsugs-manifoilen min, da regner med at de "holderene" som holder dysene på plass i innsuget må ut,hvordan er de å ta ut? er det bare å slå de ut ? får jeg de hele ut, hvordan monteres de igjen? Det gjelder innsugs-manifoilen til en 1,8t.a4 b6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2012 De sitter skudd. 19mm(?) sekskant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2012 Var ikke bare bare å få tak i en 19mm umbrako,men fikk tak til slutt.men fikk ut 2 av "holderene"etter endel kjemping de 2 siste glapp jeg bare på så d ente med å slå med hammer og stort flattjern siden de var så porøse så det ganske greit Da må få tak i nye når innsuget er ferdig blåst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2012 Mulig jeg har nye som du kan få billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2012 Mulig jeg har nye som du kan få billig Flott,send en PM viss du finner de,ang pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...