#1 Skrevet Februar 14, 2012 (endret) Har en RS2 motor jeg lurer på å selge så legger den ut for å sjekke interessen. km: 151 tusen. Det som er minus er at den lekker fra simring bak ved svinghjul så svinghjulet er tatt av. Der står montert en større turbo ( sammenligna med en 3071 turbo og den var helt lik) litt slakk i den, følger meg org turbo også virker fin men uvist tilstand. Større dyser, org dysene følger også med. Komplett el-nett uten noen klipte ledninger. Hjernen følger med. LMM med ett åpent filter. Forge resirk ventil. Dobbeltmasse svinghjul med clutch. Nye staver på coilene. Oljekjøler med slanger. Vannslanger. Den ringen som står mellom girkassa og motoren. Dekslet forand register reima står ikke på når bilde blei tatt men har det også liggende:) Det jeg vet mangler fra komplett motor er servopumpe, motorfester og downpipe. Bud under 27tusen blir ikke notert,da blir den heller stående:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2012 Gi meg en god pris på oem turbo da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2012 Hehe, vil selge alt komplett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 14, 2012 Kan du dokumentere hvor denne motoren kommer fra, kvitteringer el.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2012 Gi meg en god pris på oem turbo da Du trenger ikke si det til noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2012 Denna motoren kommer fra den RS2`en som Lars robert demonterte her for en stund siden. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=205955 Det bekreftele nok eller tenkte du noe mere? Jeg trenger ikke si det til noen nei:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2012 Tenker på tollpapirer og kvittering på kjøp, siden bilen ikke er registrert i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 15, 2012 sikker på at du ikke mente 17k for motoren? solgte nettopp en AAN selv uten oljelekkasje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 15, 2012 Har ikke kvitering men det kan jeg skaffe:) 17 tusen ja Geir:P Har bud på 18 tusen for bunndel, blokk og innsug;) En ADU motor har nok litt mere verdi enn AAN motor:) Jeg har råd til det jeg vil ha uten salg, så jeg har satt prisen og om ingen vil gi det så kan jeg bruke den i en bil jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 15, 2012 Har ikke kvitering men det kan jeg skaffe:) 17 tusen ja Geir:P Har bud på 18 tusen for bunndel, blokk og innsug;) En ADU motor har nok litt mere verdi enn AAN motor:) Jeg har råd til det jeg vil ha uten salg, så jeg har satt prisen og om ingen vil gi det så kan jeg bruke den i en bil jeg Jo da en AAN er mindre verdt, annet innsug, annen turbo, manifold osv. men bunndelen er vel lik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 15, 2012 Jeg klarer IKKE å se hvorfor en RS2 motor skal ha en verdi på 15.000,- mere enn en hvilken som helst annen 2.2T 20v. Eneste forskjell er innsug, eksosmanifold, turbo, dyser. (?) Selve motoren er jo dønn lik, ingen forskjell innvendig. Samme veiv, samme råder, samme stempler, samme topp, samme ventiler. Til og med kammene er vel like som alle andre 2.2t 20v. Om du har bud på 18.000 for bunndel, blokk og innsug så hadde jeg solgt det tvert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 15, 2012 Kammene er ikke like. Er vel eget kam oppsett på rs2 kontra de andre.. Men innmaten ellers er vel lik. Men for den som er ute etter noe org, så er det fint med riktig motorkode og historikk. Men hadde ikke gitt en motor ekstra i pris i forhold til eks aan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 16, 2012 Skal du ha en AAN motor får du det kasta etter deg om dagen, jeg er vel etter det jeg vet eneste som selger en org ADU nå. ( rett meg om jeg tar feil). Å om den er verdt 15 tusen mere enn en ANN motor eller ei komnmer ann på øyet som ser, prisen er satt den:) RS2 motor med rundt 400/420 oppsett og følger med org turbo, lav km stand og ser ny ut:) Hvis ikke bygger jeg meg egen isbil med denna jeg, yppelig motor til det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 16, 2012 Jeg klarer IKKE å se hvorfor en RS2 motor skal ha en verdi på 15.000,- mere enn en hvilken som helst annen 2.2T 20v.Eneste forskjell er innsug, eksosmanifold, turbo, dyser. (?) Selve motoren er jo dønn lik, ingen forskjell innvendig. Samme veiv, samme råder, samme stempler, samme topp, samme ventiler. Til og med kammene er vel like som alle andre 2.2t 20v. Om du har bud på 18.000 for bunndel, blokk og innsug så hadde jeg solgt det tvert! Hvor mye koster det å overhale å trimme en s4 motor som har gått minst 300 000 mot en ferdig 400hk rs2 motor ? Det koster mer en 27 som denne blir solgt for med papirer. 27 for en sjelden vare ferdig med 400hk er billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 16, 2012 Jeg tror folk glemmer at det står en stor garret turbo på denne + dyser og ferdig map. Rs2 turbo og dyser pleier jo å bli solgt for vidunderpriser ? Og dette får man med i prisen. Skjønner ikke hvorfor alle skal legge seg opp i hva folk setter av priser. Erik skriver helt klart at han skal ha 27000 ellers blir den stående, enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 17, 2012 Jeg er ikke ute etter å ta noen som helst, men mer generelt kan det vel sies at det er mange som har betalt mye for RS2-ting som det ikke er noe spesielt med. Det er helt klart verdt noe ekstra å allerede ha bedre eksosmanifold, turbo, større dyser etc., men jeg tror mange ikke er klar over at selve motoren (blokk og topp med innmat) med unntak av kammer og registerrem er 100% identisk med en hvilken som helst AAN eller ABY. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 18, 2012 Jeg er ikke ute etter å ta noen som helst, men mer generelt kan det vel sies at det er mange som har betalt mye for RS2-ting som det ikke er noe spesielt med. Det er helt klart verdt noe ekstra å allerede ha bedre eksosmanifold, turbo, større dyser etc., men jeg tror mange ikke er klar over at selve motoren (blokk og topp med innmat) med unntak av kammer og registerrem er 100% identisk med en hvilken som helst AAN eller ABY. Men da er det bare å handle seg en AAN eller ABY da å trimme så finner de fort ut av hva det koster. Som Jon sa: "27 for en sjelden vare ferdig med 400hk er billig." Å for folk som trur jeg kommer til å sette ned prisen, så er det uaktuelt. La ikke motoren ut for salg av økonomiske grunner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 11, 2012 For dere som har satt på gjerdet å venta på at prisen skal synke, sorry men nå er den solgt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...