#1 Skrevet Februar 14, 2012 HEi, begynner å bli klar for trreffet i Mai. Hadde det ikke hvert good med et slikt telt? Er det noe klubben vil dekke eller er det noen av dere som er villig til å kjøpe det inn. 10 mann blir det ikke mer enn 500.- pr snute. Konge med et skikkelig telt for oss gutta!! Se vedlagt link. http://www.dancovershop.dk/product.asp?product=3133 Petter L har du noen kommentar? Klubben betale neppe for ett telt så kun ett fåtall av lokallagsmedlemmene får nytte av, lokallagsmidlene e få, og då prioriteres tiltak så treffe breiare. Då må me få det te på ein aen måte. Vaffel og kakesalg på lokallagstreffene? Ser den... Men er det noen som vil være med å kjøpe med meg?Er jo ikke like spennede å sitte ute i regnet, eller under en presending som lekker eller detter ned ved en liten bris.... Kan være med på telt jeg. Hvis vi blir mange nok så jeg med jeg også Har ikke råd til store summene for tiden, må spare til mappinga:D Like he said Eg og e me på telt hvis me blir mange nok! _______________________ _______________________ - Stig - Kjell - Robin - Søren - Stian minst. 5 til og det blir aktuelt for meg (og sikkert de fleste av dere også!?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...