Bulk på stolpe over førervindu, hvordan kan dette ordnes?

Anbefalte innlegg

Ja, da var det en garasjeport som bestemte seg for å gå ned slik at den rev av takstativet på bilen. Takstativet laget selvfølgelig en bulk på stolpen mellom tak og førerdør. Hvordan kan denne ordnes? Bulken er ikke dyp, og heller ingen lakkskade.

 

Håper noen har et godt svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra til en biloppretter og spør.... Tenker han pusser ned, og drar ut bulken . Så grunndarbeid og lakking .

Du får sikkert et prisoverslag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe lignende som dette?

IMG_4773.jpg

 

Jeg var livredd dette skulle være umulig å fikse. Sitat Møller Skade: "Pffffft, plankekjøring!"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe lignende som dette?

IMG_4773.jpg

 

Jeg var livredd dette skulle være umulig å fikse. Sitat Møller Skade: "Pffffft, plankekjøring!"

 

Klin likt dette! Fargen er sølv da vet du (aka hvis lakk dømt til å bli fargeforskjell). Kan de rette ut dette ala karosseridoktorstyle tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin rund form eller ganske go knekk ? de klarer nok å fikse dette ganske greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra hos en flink biloppretter:) Han retter denne på noen timer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller ta konktakt med noen som spesialiserer seg på å rette opp uten å lakkere, som f.eks de jeg foreslo i post #3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin rund form eller ganske go knekk ? de klarer nok å fikse dette ganske greit :)

 

Liten knekk, men samtidig rund: rolleyes Høres sikkert rart ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klin likt dette! Fargen er sølv da vet du (aka hvis lakk dømt til å bli fargeforskjell). Kan de rette ut dette ala karosseridoktorstyle tro?

 

Tror takstmannen sa at de kom til å slipe ned lakken for så å dra ut bulken og lakke til slutt. En flink lakkerer klarer vel lakke uten nå særlig fargeforskjell tror jeg. Ble rygget på i et parkeringshus der Møller skade fikset bilen, var veldig skeptisk til fargeforskjell mtp perlemor etc, men det ble helt perfekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikses lett det der! man matter ned lakken og napper ut bulken, så litt sparkel også lakk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.