Oljeskift Tiptronic bergen

Anbefalte innlegg

Er det verksted i bergen, som skifter olje på disse kassene, og som gjør det

som beskrevet i forumet her.... m tanke på å tømme konverter, kjøre igjennom alle gir etc?

Event, noen av medlemene her, som har tilgang til løftebukk, etc, og kan gjøre jobben for noen kroner?

Er for kaldt her hjemme i garasjen til å styre på m dette :-)

ring/ sms 90934979

JOhn Andre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

To forumbrukere driver verksted i Bergens området. Thomas Marshall (Marshall Carservice) på Midttun og Ingve Storebø (SBT Tuning) på Austrheim. Hør med disse. Flinke og greie begge to! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil og dieselpumpeservice på Kokstad har visstnok utstyr for å spyle gjennom systemet. Ligger i samme bygg som oss, Kokstadflaten 32 (etter Sparkjøp) En kollega satt inn en V70 for bytte av automatolje, mener de tok rett over 3 lapper for oljeskift og gjennomspyling.

Bdps.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tores Auto Loddefjord gjorde dette på min for noen år siden. Ring og hør om de spyler igjennom. 55949700

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Automatservice på salhusveien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil og dieselpumpeservice på Kokstad har visstnok utstyr for å spyle gjennom systemet. Ligger i samme bygg som oss, Kokstadflaten 32 (etter Sparkjøp) En kollega satt inn en V70 for bytte av automatolje, mener de tok rett over 3 lapper for oljeskift og gjennomspyling.

Bdps.no

Takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange tips, for ta en ringerunde over helga, og få det gjort :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bdps.no

Time bestilt, de skiftet vanligvis ikke filter på kassa da, men eg gjør det i samme slengen.

3500 var pris på oljeskiftet, så kommer filter i tillegg. Tar filteret, så er man sikker på at det er gjort.

Da eg ikke kjenner historien til girkassen, annet enn den ver ny 2006... 70 000 hos Møller det, iflg kvitteringer :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Time bestilt, de skiftet vanligvis ikke filter på kassa da, men eg gjør det i samme slengen.

3500 var pris på oljeskiftet, så kommer filter i tillegg. Tar filteret, så er man sikker på at det er gjort.

Da eg ikke kjenner historien til girkassen, annet enn den ver ny 2006... 70 000 hos Møller det, iflg kvitteringer :-)

Høres bra ut, ikke så verst pris heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er oljeskift utført, tror det var bra det ble gjort nå, det ble flushet igjennom 16 liter, før dem var fornøyd, og det var visst ikke så bra det som kom ut........

kom på ca 4200 kr.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.