#1 Skrevet Februar 15, 2012 (endret) Denne fulgte med en bil jeg kjøpte, og jeg anslår spilleren til å være ca 6mnd gammel. Selges komplett med kabler og ramme for montering. Tlf 91523610 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 27, 2012 Bump. Ligger her i orginal Kenwood-eske. Helt kurant spiller for arbeidsbilen, båt, traktor eller campingvogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2012 Hei, Denne kan man få ny på MPX til 669,- Byr 300,- uten frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2012 Greit nok, jeg så bare veil på den var vesentlig høyere. Kommer du og henter? Kan ta den med til Molde imorgen evt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...