Anbefalte innlegg

Skulle hjelpe broren min med bremselysene på hans audi 80 B4 sedan. Men det var ikke så enkelt....

Det er bare så vidt bremselysene gløder. Så de får jo strøm. Men det virker som om det er for lite. Noen som har ide på hva det kan være?

Vindusviskerbryteren hans begynner å også ryke hvis den aktiveres. : eek : Plus at vindusspylerene ikke fungerer. :(

Er ikke spess skarp på slikt, så alle tips mottas med takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være dårlig jording et sted?? Sjekk jordingen f.eks på baklampene.

 

Jordingsfeil har gitt de merkeligeste feilene, dama til en kompis av meg har en 80 Avant som ikke gikk på tomgang,kun stoppet og ble "kvalt" når andre gasspjeld åpnet...årsak/feil: Jordingen på venstre baklys hadde ramlet av!!!

 

Sykt men sant..."liten tue kan velte stort lass"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være dårlig jording et sted?? Sjekk jordingen f.eks på baklampene.

 

Jordingsfeil har gitt de merkeligeste feilene, dama til en kompis av meg har en 80 Avant som ikke gikk på tomgang,kun stoppet og ble "kvalt" når andre gasspjeld åpnet...årsak/feil: Jordingen på venstre baklys hadde ramlet av!!!

 

Sykt men sant..."liten tue kan velte stort lass"

 

Får prøve å måle litt, da. hadde jo vært veldig greit hvis det var det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av jordingene og puss dem rene slik at det blir god kontakt.

Når du først er i gang med det så skader det ikke å gjøre det på alle jordinger som du ser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.