#1 Skrevet Februar 15, 2012 Dersom noen trenger vag-com så kan dere gi beskjed til meg så sjekker vi bilen;) Har selveste kabelen og 2X2 overgangen;) Kunne tenkt meg og ta ein ca 50kr dersom det blir gjort noen endringer eller vi finner utav feilen:) dersom vi ikke finner noe så trenger du ikke betale. Gjør dette i håp om og tjene inn igjen det vag-com kablen kostet og hjelpe litt på studentlønna mi:P Synes dere dette er drygt? eller er det OK og ta "litt" betalt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 15, 2012 helt greit å ta litt betalt for det vell? kan ikke jør det gratis helle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 15, 2012 md tanke på at Aksdal bil tok 375kr for diagnose test så synes eg 50kr e billigt:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2012 kva for eit merke kabel ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2012 ross-tech KII-USB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2012 Ka betalte du for detta da? Og kor kjøpte du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2012 Koste kansje 3-4 tusen, komme an på med uten overgang, så finnest to typer. Har sikkert lik eg og, hehe, 45 kr? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2012 Kjøpte dn brukt på forumet for 1500 inkl overgang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...