#1 Skrevet Februar 15, 2012 Ønsker og kjøpe ispigg/rallypigg/knivpigg i 15" helst 10/65-15 men 10/60 funker også, hvis noen har liggende i nærheten hadde det vært knall, kan hentes. Skal kjøre til helgen hvis jeg greier og skaffe dekk Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2012 Ønsker og kjøpe ispigg/rallypigg/knivpigg i 15" helst 10/65-15 men 10/60 funker også, hvis noen har liggende i nærheten hadde det vært knall, kan hentes. Skal kjøre til helgen hvis jeg greier og skaffe dekk Mvh Magnus Jeg har 4stk. 15" Lappi isdekk... Di er gamle,men funker til iskjøring... Eneste probleme er att di ligger i Prestfoss,20min.før banen hos Hebbe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2012 Da ordnet det seg Ble 16 felg og dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2012 Da ordnet det seg Ble 16 felg og dekk.. Like greit det... Stoor tilgang på dekk ialfall. A.Grøndal har 28 dekk i 16" for salg etter Svenske-Rally........... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...