19" Cerberus felger med dekk byttes i andre 18/19/20"

Anbefalte innlegg

Har lyst å fornye litt med nye felger på passaten.

 

Lufter derfor interessen om å bytte de jeg har. (Kanskje andre som har samme tanken?)

Kjøpte disse brukt i fjor. står 235/35/19 nexen dekk på disse med mønster som nok holder en sesong til.

Usikker på bredden, men det kan jeg sjekke. Tipper at de er 8x19. ET42. 5x112.

Stod på en A3 før min 2006 passat. Disse passer hvertfall A3, Passat og Touran. Sikkert flere også.

Har lyst på noe annet så kom med forslag. Er ikke interessert i å bytte med felger uten dekk.

Ved rette felgene så betaler jeg gjerne litt mellom. Betaler uansett ikke 10000.- mellom på noen grisedyre felger. Hvite felger er høyest på ønskelista :)

2 av felgene er helt strøkne, mens det er noen småskader på 2 av dem. Disse var der når jeg kjøpte dem og du må nær bilen for å se det ettersom om disse er litt kromaktige. Zoomer du litt på bildet så ser du det.

Ingen skjevheter i felgene av noe slag. Har selv hatt disse i nesten 200km på motorvei i utlandet uten vibrasjoner av noe slag.

 

felger.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom de har stått på Passat og Touran så er det 5x112. :)

 

A3 2004 -> har også 5x112.

 

Bredde kan nok være 8,5.

 

Kun info. Disse blir nok solgt/byttet raskt kan jeg tenke meg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk!

Sorry.. My bad.. :) endret nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på åssen disse hadde gjort seg på en sort A4 B6 avant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

p1.jpg

 

Sånn er det på min hvertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.