#1 Skrevet Februar 16, 2012 Hei Har litt trøbbel med Golfen. Den har vært litt vrien tidligere, med at den har stoppet når jeg har tatt inn clutchen, men dette ble løst da jeg skiftet vacumslanger på forgasseren. Bilen har nå fungert helt fint en god stund, men begynte å tulle igjen nå nylig. Bilen stopper på samme måte som før, men har også fått ett nytt problem og det er når jeg starter bilen så ruser den seg opp til 3 000rpm og detter ned til under 500rpm. Av og til dør den ut også. Har sjekket vakum slangene og de ser fine ut. Skjekket pluggene og de er mer hvite enn grå/svarte, får den for lite bensin? Noen som vet hva dette kan være? Og hvordan det fikses? På forhånd takk for svar! Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2012 Gasspjeld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2012 Det virker som at du får falsk luft igjen.... Du bør nok gå over alt av slanger igjen å sjekke for evt lekkasjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2012 Var falsk luft igjen ja. Takk for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...