#1 Skrevet Februar 16, 2012 Hallo godtfolk! Så trang i nøtta som jeg føler meg nå har jeg ikke følt meg på åresvis: bh : Jeg vet ikke hvordan jeg får av de org. vinduspusserene på min Audi A4 b7.. Jeg er rett å slett redd for å ødelegge noe, skal over til Aerotwin, kan jeg foresten bruke de org festene på viskearmen da Mvh Pål Erik Pedersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2012 Må ha nye armer. Vet vi (møller) selger komplette sett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2012 Faen steike da må ner å ta tak i de på ei bilrekvisite vi har her da, betaler faen ikke 600 spenn for tull å tøys Takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2012 Du får hva du betaler for.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2012 Unskyld vis jeg stjeler tråden, men ser ut som du har fått svar. Selger dere aero twin sett til A4 b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...