Nye vindusviskere til Touran 07-mod, hvilke?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal ut å handle inn nye vindusviskere til min Touran 07-mod. Har snakket med flere som mener jeg like godt kan prøve Biltema sine, og de koster jo en brøkdel av Bosch sine..

Er det verdt forsøket? Koster jo såpass lite, at det kunne jo vært gøy å prøvd :) Og i såfall, hvilke skal jeg kjøpe? Finner ikke til min bil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du i det hele tatt får tak i de på Biltema så har du rett i at de koster en brøkdel, men av erfaring med andre biler så varer de en brøkdel også så. Alt variert i fra vær og vind samt bruk selvfølgelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er det jeg er usikker på, om de i det hele tatt har til min bil.. Rart om de ikke har det, da Touran ikke akkurat er en sjelden bil :P

Men jeg har ærlig talt lyst å teste dem, da det er såpass mye å spare. Er jo overveldende mange her på forumet og ellers som skryter av dem da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..Eller skal jeg bare stikke på Møller å kjøpe originale? Trodde de originale var Bosch jeg, men det er visst ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare gjøre det? Ikke så mye dyrere originalt heller. Også får du riktige ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at vinduspusserne på Møller er billigere enn mange andre steder, så hvorfor ikke kjøpe dem der ? Samt at du vet du får kvalitet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

True.. Da blir det vel slik da. Men da mister vi jo alt det vitenskapelige i å teste Biltema sine da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker mine fra biltema :) fungerer som gull. Har hatt de siden september ifjor :) prøvde bosch sine, holder ca et halvår. min erfaringer at du kan like greit sette på de fra biltema

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jg bruker de fra torshov, men synes de er helt klart dårligere enn orginale bosch. Har du sjekket pris på ebay?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endte opp med de fra Møller.. 430,- kosta de.. Så er jo en mellomting om ikke annet.

Forøvrig overasket over hvor enkelt det er å bytte disse aerotwin-viskerne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har de billigste fra biltema, koster vell 50kr pr stk, og de er søppel men funker bra en stund, mine er vell 6mnd gammel..

Gummen løsner og alt henger og slenger :P

Skal prøve de andre fra biltema som er hakket dyrere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Biltema til min forrige Touran og hadde bil på service 1 uke etter. Fikk da beskjed om at jeg måtte bytte vindusviskere siden de var dårlige! Og jeg sa at det bare var å bytte for det stemte at de var dårlige!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men i og med at det er aerotwin på min, så har vel ikke Biltema noe alternativ uansett, eller?

Er i allefall strålende fornøyd med mine. Skal kjøre Oslo Trondheim i dag, så derfor jeg måtte ha litt asap.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.