#1 Skrevet Februar 16, 2012 Jeg ønsker å kjøpe haldex diffrensial til min 2000 mod. TT 225hk. Det er diverse differ fra A/S3, golf og bora som også passer, så hvis dere har noe liggende er det bare å sende meg dele nr. så kan jeg få sjekket det opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2012 Ingen som har diff tilsalgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2012 Ingen som har diff tilsalgs? hei har en til en golf 1,8 til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2012 hei har en fra 2005 golf.kan sjekke delenummer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2012 hei har en til en golf 1,8 til salgs. Kan du finne ut delenr? Evt. chassie nr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2012 heihar en fra 2005 golf.kan sjekke delenummer Fint:) men tror golf V har generasjon 2 haldex, så usikker på om den passer. Men send meg delenr på PM så kan jeg sjekke det opp;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...