#1 Skrevet Februar 16, 2012 (endret) solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2012 Ingen her inne som er interessert? Legger dem på finn om en uke eller to. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2012 Mønsterdybde på dekkene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2012 Som jeg skrev øverst så er dekkene slitt ned til slitemerker. Så man må belage seg på å kjøpe nye dekk, men de er kjørbare slik de er nå. Hadde dekkene vært bra hadde prisen vært en annen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2012 Hei! Står det noe om hvor mange kg disse tåler? Jeg er interessert om de tåler nok! Og om jeg skulle kjøpe så slipper du å styre med frakt i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2012 Var nettopp og sjekket. Det sto ingen plass hvor mange kilo disse tåler. Delenr på dem er 4f0601025k. Eneste jeg vet er at mitt andre par med audi felger tåler 675kg, disse er 19". Så vil tippe de ligger rundt dette. Dette er de orginale hjulene som fulgte med min A6 (har også et 5.hjul som jeg bruker som reservehjul), så litt vekt tåler dem nok. Hvilken bil skal du ha dem til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 7, 2012 Takk for respons, men i mellomtida har jeg fått hånd på A8 felger som jeg tror passer Caravellen (som de skal på) enda litt bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2012 Da har nye senterlokk kommet på plass. Har lagt ved bilde av senterlokk, samt et bilde av dekkmønster i første post. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2015 (endret) SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...