#1 Skrevet Februar 16, 2012 Ønsker å kjøpe bryter til elektrisk vindusheis til min golf 2 da min er kaputt. Noen som vet om disse er å få nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2012 Vet ikke om de er å få tak i nye, men jeg tror jeg har noen liggende. Skal sjekke neste gang jeg er innom delelageret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2012 Flott:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2012 Om han ikke finner på delelageret sitt kan jeg bestille denne fra Tyskland. Veil pris er kr 87,- inkl mva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2012 Du kan sikkert bare bestille en slik til meg når den ikke koster mere:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2012 Da er den satt i bestilling Send meg en PM med adressen den skal sendes til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...