Anbefalte innlegg

Styrestage på høyre side er det en bøy på.

Skal det være sånn??

Eller har d fått en smell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en smel!

Ene mitt gikk rett av å det andre var bøyd! foresten var begge blyd, men da jeg kjøpte nytt så var det helt rett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en smel!

Ene mitt gikk rett av å det andre var bøyd! foresten var begge blyd, men da jeg kjøpte nytt så var det helt rett!

 

Ok, takk for svaret. Det har vært bøyd lenge, men spant någen ringer i kveld og ittepå så blei d nåkk ikje bedre for nå drar bilen sinnsykt te høyre : bh :

 

Kor kjøpte du nye hen? Trenge fortere enn f...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen kan sikkert skaffe uorginalt...hvis ikke er da Møller en fin plass å lete...;) Regner med det er en liten prisdiff. mellom de plassene, kan godt være at det er kvalitetsdiff også uten at jeg skal uttale meg noe om dette da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen kan sikkert skaffe uorginalt...hvis ikke er da Møller en fin plass å lete...;) Regner med det er en liten prisdiff. mellom de plassene, kan godt være at det er kvalitetsdiff også uten at jeg skal uttale meg noe om dette da.

 

Får stikke innom hos audi og hørre ka pris di ska ha.

 

I tilegg så vil bilen bare daua når eg bremse ner og trør inn clutchen, sinnsykt irreteranes. Har bytta en masse deler osv men finne ikje ut ka d e....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bypass-ventilen (resirkulerende dump) som er defekt forårsaker dette. Åpen dump også, men åpen dump er jo som kjent bare dumt på både 1.8T og 2.2T. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tilegg så vil bilen bare daua når eg bremse ner og trør inn clutchen, sinnsykt irreteranes. Har bytta en masse deler osv men finne ikje ut ka d e....

 

Går bilen skikkelig dårlig i tillegg eller?? Hadde samme problem på min...da var det etter mye feilsøking og bytting av deler frem og tilbake faktisk styreenheten som hadde tatt kvelden!! :( Kan hende det ikke er så ille for din del da, men men. Sjekket for lekkasje noe steder?? lmm?? Går den fint på tomgang ellers??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mitt på mekonomen å da var heile greia med! 800 kroner! det er helt høl i hue laga så du må ut med heile dritten for å skifte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går bilen skikkelig dårlig i tillegg eller?? Hadde samme problem på min...da var det etter mye feilsøking og bytting av deler frem og tilbake faktisk styreenheten som hadde tatt kvelden!! :( Kan hende det ikke er så ille for din del da, men men. Sjekket for lekkasje noe steder?? lmm?? Går den fint på tomgang ellers??

 

Bilen går heilt fint ved gasspådrag og lader det den ska.

Av og til går den fint på tomgang, av og til sviver den ujevnt på tomgang og av og til dauer den bare på tomgang. Har byttet tomgangs regulatoren og.

 

Virker nesten som om den får for mye bensin og blir kvelt, sånn at av og til dette turtallet ned til 500 og så opp igjen, og noen ganger dauer den helt..

 

Kjører med åpen dump, ska bytte tilbake til resirkulerings ventilen og se om d blir bedre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte mitt på mekonomen å da var heile greia med! 800 kroner! det er helt høl i hue laga så du må ut med heile dritten for å skifte!

 

1300,- hos audi

900,- uorginalt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bøy på styrestaget på høyresiden originalt inn mot tannstangen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bøy på styrestaget på høyresiden originalt inn mot tannstangen

 

Hmm, då e d gjerna någe aent så har gitt seg siden den trekke sånn mot høyre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen går heilt fint ved gasspådrag...

Av og til går den fint på tomgang, av og til sviver den ujevnt på tomgang og av og til dauer den bare på tomgang.

 

Har samme problemet på min A80 2.0E ABK! Skulle gjerne likt å funnet ut hva dette skyldtes. Kan det være tenningen som ikke er helt hundre prosent riktig innstilt? Har fått et lite tips om dette...

Det jeg også har lagt merke til ved min, er at når bilen står stille og jeg trykker såvidt på gassen, så hopper turtallet fra 500-1500omdr!?! Dette er særs ved kald motor, Og nei, det er ikke jeg som er "så" ustø på foten ;)

 

...sånn at av og til dette turtallet ned til 500 og så opp igjen, og noen ganger dauer den helt..

 

Som sagt, det samme skjer hos meg også når jeg trykker inn clutchen. Spesielt trasig er dette når man kjører i kø, 10min i kø på morgenkvisten, og bilen stopper tre ganger :( Irriterende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.