#1 Skrevet Februar 17, 2012 (endret) fuel rail last deksel,samt deksel som skal stå på torpedoveggen over coiler og ledninger. alt av dørlister og instegslister begge sider. frontlykter.hyre blinklykt med pære holder. venstre bakdør med el vindu og svart skinn trekk.. rs2 lmm fester til støtfanger ( di som skruest fast i skjermen) pm eller send sms på 48202203 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2012 Sjekk her...: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=231707 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2012 Har original frontfanger og deksler til motor, strøken tilstand. PM eller 47285624 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2012 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2012 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2012 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2012 Jeg har deksler i motor rommet.. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2012 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2012 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 18, 2012 opp opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 18, 2012 Mener jeg har et venstre dørblad til C4 Sedan stående, men uten vindusramma. Har dog motoren til el.vinduet liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 19, 2012 Jeg har nesten alle dørlister, men ingen instegslister. Har også frontlykter og hvite blinklykter. Har en hvit venstre bakdør til avant, med el vindu uten dørtrekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 20, 2012 Jeg har helt nye nedre lister( bare til dørene ikke di som sitter på skjermene) Og deksel på torpedo veggen.. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...