#1 Skrevet Februar 17, 2012 Hei, ønsker å kjøpe en Audi A8 D2 Bose forsterker, som helst er defekt da jeg bare skal ha pluggen som kabeln settes inn i... Skulle også hatt den enden av ledningsnettet som skal stikkes inn i forsterkeren.. Skal lage meg kobling for phono baki, da alle adapter til bilene er for å koble til bak spilleren, som for meg høres helt idiotisk ut, da man skjelden eller aldri putter ekstra forsterkere fremme bilen... Men hvis noen vet av en plass jeg får kjøpt ett slikt adapter, så rop ut :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2012 Bumpetid :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 18, 2012 opp med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2012 up up and away! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2012 Hoppla! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...