#1 Skrevet Februar 24, 2012 (endret) 245/40-18 Pirelli P-Zero Rozzo sommerdekk til salgs. Disse satt på originale 8*18" S-line felger da A4'n ble hentet ut i sommer på Møller Skøyen. Omtrent ikke brukt, ingen skader, holder minst 2 sesonger, 7-8 mm mønster igjen. Kvalitetsdekk, sporer ikke og lavt støynivå. Nypris (ref hjemmeside Sharif) er 1870,- pr stk, totalt 7480,- for settet. Prisantydning 3500,-, som er under halv pris, kan leveres omgående. Telefon 92824408 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2012 (endret) Bumper denne. Prisantydning 3000,- Dette er kvalitetsdekk, som holder i minst 2 år til. Ingen skader. Disse sporer ikke, har lavt støynivå og sterk slitestyrke. I motsetning til budsjettdekk til samme pris, som sporer, støyer og ikke holder lenger enn 2 år heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2012 Har du dem ennå... Hvor bor du... Bor i trondheimsveien jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2012 Har de lagret mørkt og fint i garasjen fortsatt. Jobber på Skedsmo, ellers bosatt i Østfold. Er du interessert kan jeg ta de med inn på jobb en dag. Så avtaler vi møte etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2012 Hvis du sender meg en mld Så kan jeg ringe deg etter jobb i dag kl 22 Nr mitt er 92068892 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 29, 2012 (endret) Sms sendt. Lagt til etter 1 dag 2 timer: Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...