#1 Skrevet Februar 17, 2012 (endret) Brodern trenger ny abs-sentral til sin a6 98mod chassinummer WAUZZZ4BZWN039498. Vet at vag har et variert deleutvalg, men når jeg søkte opp i etka ble jeg litt forvirra: klø :. Sliter litt med å se hvilke av de to jeg har markert som skal brukes, begge kan jo brukes om man følger ch-nr et, så det som avgjør det er vell den modell greia helt til høyre som ikke sier meg så mye. Noen som skjønner det? Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2012 Det er en PR-kode som spesifiserer hvilket utstyr bilen har. Hvis du ser rett før det så står det anvendes for. Da leser du av hva som står i bilen og så har du rett med en gang. Ellers tar du en telefon til Møller og hører hvilken Pr-kode bilen har på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2012 (endret) ABSen har aldri fungert i vårt eie, også er det tydlige spor på at den nyrlig er byttet så jeg stoler ikke på den gamle nummeret. Men uansett takk for infoen. skal ta en tlf. til møller å spørre. Edit. Da har jeg vært i kontakt med møller, og de kunne fortelle at det var 1AJ T7T som som pr koden, så da er det vell 8E0 614 111 C eventuelt 8E0 614 111 G som kan brukes om jeg ikke tar helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2012 Søker du litt rundt på forumet så finner du mange tråder om disse sensorene. Kan fås billig over dammen. Er vell Bosch 5.3 disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2012 Mulig det er noe bosch 5,3 greier. Ligger en del på ebay til under rusenlappen. vi fant jo ut av at det var disse to berømte lederenne som hadde ryket inni den, og etter tre negative forsøk på å prøve å lodde den fant vi ut at det var like greit å skaffe en ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2012 Da kan jeg anbefale å handle ny hos ECStuning. jeg prøvde å lodde min jeg også, det ble ikke bra:P http://www.ecstuning.com/Audi-C5_A6-Quattro-2.7T/Braking/ABS/ES523243/ Denne passet på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...