#1 Skrevet Februar 17, 2012 (endret) Vurderer å selge min S3 til fordel for noe nytt .... Orker ikke skriv så mye her nå å den blir kun lagt ut her på forumet Tråd på bilen kan sees her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=198879 Har fått tilbud om innbytte på 175.000,- så om noen i klubben er interessert så er det bare å legge inn bud her .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2012 Det var en skikkelig bra innbyttepris! Er den kjørt lite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2012 Det var en skikkelig bra innbyttepris! Er den kjørt lite? Bilen har nå gått 133.000 km ... så ja jeg syns også det var en bra pris... så jeg er i tenkeboksen nå denne uka som kommer ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2012 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...