#1 Skrevet April 11, 2005 Hvor mye bør jeg rekne med å betale for å lakkere golf 2en min? Fargen er standar rød, og jeg tror jeg velger samme fargen. Noen som har en anelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2005 Vanlig butikkpris er er mellom 15 og 17.000,- + mva. for en slik bil, litt avhengig av tilstand med bulker/rust/steinsprut osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2005 Det e såpass altså. Tenkte jeg skulle ta alt sveisearbeidet og nedpussing selv. Må vel gå ann å få ned prisen da!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2005 Hos oss tar vi ca. 5.000,- inkl. mva. for kun oversprøyting, da er bilen mattet og pakket klar til lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2005 Svigers driver lakk verksted så kan skaffe relativt god pris til deg... Spesielt viss du tar pussing å slikt selv..... Send en pm du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2005 Svigers driver lakk verksted så kan skaffe relativt god pris til deg... Spesielt viss du tar pussing å slikt selv..... Send en pm du PM sendt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...