#1 Skrevet Februar 18, 2012 (endret) Vurderes solgt. Sjekk tråden min for bilder osv info. ønsker du mer info, PM meg. Selger ikke fordi jeg må, men fordi jeg føler jeg må ha en femmer. er ikke nødt for å selge, men kom med bud. Denne bilen er MEGET godt tatt vare på, og er i GOD stand! KM. stand: 169000. noe de fleste tenker er WOW mye, men det er faktisk ikke så galt. Denne bilen sviver finere og renere enn den forrige B6´en jeg hadde. og den hadde gått 92000. Alle servicer er gjort. og slitedeler byttet. tipp topp! Siste oppdatering: bytta til S-line fanger forran Sline lister på sidene bytter nedre stag på begge sider vanlig service er blitt utført bytter bremse klosser rundt hele, og skiver bak polerte opp bilen etter jeg kjøpte den. mulig jeg polerer opp felgene en gang også.. bytter vindusheisen på høyreside forran byttet alle coilene og en vakum slange. Pris antydning 210.000,- Inbytte i STRØKEN S2 vurderes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2012 er dette en 2001 som du beskriver her eller en 2002 som beskrives i tråden til bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2012 er dette en 2001 som du beskriver her eller en 2002 som beskrives i tråden til bilen? Det har vært en demobil på skøyen. og var derfor registrert i 2001. Men jeg har skrevet på tråden at det er en 2002, for at det skal være lettere å skjønne at det er en B6 og fordi den forrige eieren gjorde det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2012 Chassinr. viser at bilen er en 2002-modell - enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 23, 2012 bumpetibump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...