#1 Skrevet Februar 18, 2012 Heisan, jeg oppdaget en sprekk i turbo manifoild. Legger ved et bildet her slik at dere kan se. Bør jeg skifte manifoilden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 20, 2012 Akkurat likt som var på min :-) Jeg kjørte med min slik lenge, og jeg kunne ikke se at det spiste på seg! Så det er bare til å se etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2012 Oki hørest flott ut. Sent from my Optimus 2X using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2012 Det spørs jo om du har noe særlig lekkasje også da Siden den er såpass lett tilgjengelig kan du jo kjøre innom et verksted og spørre om de kunne legge på en bitteliten sveisesøm;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 22, 2012 Er det mulig å sveise støype gods? Sent from my Optimus 2X using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2012 Fullt mulig om du veit kva du driver med og har rette utstyret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2012 støypegods kan sveises,med nok forvarming kanskje det blir bra...siden manifolden har vært varm og kald såppas mange ganger er det nok stor sjangse for at sveisen ikke kommer til å bite... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 22, 2012 Oki. Er det så sykt vanskelig å skifte manifoilden, siden dere nevner sveising? Vurderer å kjøre en stund, å skifte senere vist det forverrer seg. Sent from my Optimus 2X using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 22, 2012 Kan vel ikke akkurat sies å være så teknisk vanskelig nei, men trangt og knotete er en annen sak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...